Man har det bättre än vad man tror

Både onsdagar och torsdagar är underbara! Idag hade vi bara svenska och sen satt vi i aulan och lyssnade på en man som berättade sitt liv som drogare.. Blev riktigt rörd av hans olika historier, nu inser man verkligen hur dåligt en människa kan må. En själv typ deppar lite för att ett förhållande tog slut eller för att man bråkar med någon eller vafan man deppar över, men gud tänk honom, fyyyfan. Mådde typ dåligt när jag hörde allt.. 
I allafall, sen tog jag bussen hem snabbt och slängde i mig lite att äta och på med träningskläderna, sen åkte jag till gymmet med Karla och gick på styrkan. Nu är jag hemma och nyduschad och självklart väntar på mat som vanligt :PPP
Har inga bilder så kan bjuda på dagens; 
Jeans - Dr.Denim / Stickad tröja - Odd Molly / Paljett UGG's / Skinnjacka - Rock N Blue 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar