Chill dag

Slutade som sagt 9.20 idag, träffade Jonathan snabbt då, eftersom han börjar 10 så kan vi ta gul tillsammans till Lindholmen. Iaf, köpte mig en celsius påvägen hem så jag fick lite energi till att plugga lite. 
Vid två tog jag bussen och mötte Jonathan, åkte hem till honom innan vi + hans mamma o syster åkte bort till ishallen och lämnade av honom. Då åkte vi flickor och drog en donken hahah innan hans match började. Sen va Jonathans mamma så gullig och körde hem mig medan segisen skulle duschaaaa. 
Nu har jag pluggat i typ en timme och mina ögon går i kors, riktigt najs. Ajaaaa fett snurrigt inlägg dehär. Puss på er iaffff
Och wiiiiie imon eller på fredag kommer mitt nya simkort så då kan jag äntligen börja använda min nya mobbb, riktigt najs. Äntligen en låsknapp som funkar och nya hörlurar<3333
Bildbrist som vanligt, bjuder på an oldie 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar