About me

• Jag är verkligen ingen film-människa och har aldrig varit och kommer antagligen aldrig bli haha
 
• Jag har aldrig typ sett en Disney film, för när jag var liten avskydde jag film och att kolla på TV. Lite pin i dagens läge att jag inte kan ett piss om sånt, helt okunnig när det kommer till det
 
• Jag saknar verkligen min gamla klass i vissa stunder. Vi har gjort så mycket kul tillsammans. Och vi hade världens bästa lärare 
 
• Jag kan inte lita på någon längre, mycket håller jag för mig själv nuförtiden 
 
• Jag är väldigt öppen som person och berättar gärna mycket för mina vänner om mig själv och vad jag känner och tycker 
 
• Dem ända jag känner bryr sig om mig när jag mår dåligt är Jonathan och min mamma 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar