50

1. om du hade fått en dotter nu, vad hade du döpt henne till? - Linn eller typ Vanessa 

 

2. sex utan kärlek eller kärlek utan sex? - Svår fråga :PP

 

3. vilken var den senaste filmen du såg? - Minns inte

 

4. har du bra självförtroende? - Beror på haha, ibland och ibland inte

 

5. vad skulle du egentligen vilja göra just nu? - Ha myskväll 

 

6. nämn tre saker på din att-göra-lista? - Dra utomlands med vänner och ba köra yolo, gifta mig och ha ett lyckligt liv

 

7. beskriv ditt drömutseende.. - Har inte något direkt drömutseende

 

8. skriv namnet på någon du ser upp till - Ingen 

 

9. någon du har kysst - Jonathan

 

10. har du kvar klädesplagg från då du var liten? - I think so

 

11. den du senast sov över hos - Jonathan 

 

12. vem skrev du senast med på facebook? - Albin

 

13. är du nöjd med din profilbild på facebook? - Hahah nej inte nöjd men bryr mig inte om fb ändå

 

14. vad väljer du, godis eller chips? - Svår fråga men godis tror ja

 

15. pinsammaste minnet från skoltiden? - Ojojojoj finns alldeles för många 

 

16. vilken skola går du på? - Hvitfeldtska 

 

17. har du rykten efter dig? - Hur ska jag veta? lol, men det har nog vi alla mer eller mindre

 

18. har du syskon? -  Aa och dom bästa för den delen

 

19. vad får dig att må bra? - Att vara med dom jag älskar 

 

20. en låt du är beroende av? - Lyssnar på olika låtar i olika perioder så venne

 

21. vad stod det i ditt senaste sms? - Aa då :*<3

 

22. vem skulle du ta med dig till en öde ö?- Kan inte välja det hörru, nån jag alltid har kul ihop med

 

23. kan man vara vän med sitt ex? - Om det funkar och allt är okej så har jag inget emot det 

 

24. har du kysst en kompis? - Kysser mina vänner ofta hahah 

 

25. hur ofta dricker du alkohol? - Sällan

 

26. vad är din åsikt om droger/folk som tar droger? - Idioter, ända ordet 

 

27. vad hatar du? - Falska människor :)

 

28. hade du kunnat ha distansförhållande? - Njeee, eller asså beror på hur långt

 

29. vad handlade din senaste dröm om? - Drömde om nått inatt men kommer inte ihåg vad det var :P

 

30. vad väger du? är du nöjd med det? - Längesen jag vägde mig men runt 55 kanske. Kanske inte är nöjd men spelar väl fan ingen roll vad man väger

 

31. hur lång är du? - 164 cm sist jag mätte mig, vill dock bli längre haha mini typ :(

 

32. vilken är den bästa svenska filmen? - Kollar nästan aldrig på film så vet inte

 

33. de bästa svenska skådespelarna? - Som sagt kollar nästan aldrig på film 

 

34. vilken väljer du, harry potter eller twilight? - Twilight, det lilla jag har sett på Harry Potter lockar mig inte för fem öre

 

35. ditt humör för tillfället? - Inget speciellt, lugn och trött typ

 

36. en vacker person? - Min syster 

 

37.har du instagram? - Yes

 

38. vem kramade du senast? - Mamma

 

39. vem träffade du senast? - Mamma hahah, eller inte träffade så men sprang på henne på stan

 

40. när slog du dig senast? - Förut, ajjjj

 

41. någon du vill träffa? - Min lillebror och min pappa<3333 

 

42. när grät du senast? varför? - Förra veckan I think, saknar pappa och lillebror

 

43. sminkar du dig varje dag? - Ja i princip 

 

44. vem är du mest lik, mamma eller pappa? -  Har hört mycket att jag är lik min mamma men har ärvt mina ögon från pappa och det är jag väldigt nöjd över!

 

45. är du helsvensk? - Yes, stolt svenne 

 

47. en artist du inte gillar? - Nicki Minaj, hon e cool oså men gillar inte hennes röst 

 

48. en artist du gillar?- Finns många många bra

 

49. vad är det bästa som hänt dig? - Att jag fick världens bästa nära och kära 

 

50. vad vill du bli när du blir äldre? - Vet inte



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar