Sista dagen på sommarlovet 2013

Sorligt nog. Men idag är det sista dagen på sommarlovet, den spenderades med Linnea inne i stan, och en fika på det. 
Det ska både bli kul och tråkigt att börja skolan, är nyfiken på vad jag hamnar i för klass och sjukt skönt med en ny start med nya människor och ny miljö. Det sämsta av allt är att våran klass aldrig igen kommer vara våran klass och att Dag aldrig kommer vara våran lärare. Har seriöst aldrig haft en bättre lärare än Dag. Minns det som igår när vi började sjuan i Barackerna och nu börjar vi helt plötsligt gymnasiet! Gud vad tiden går fort.. Och när alla stod och grät på skolgården för bara några veckor sedan. Kommer sakna våran Stockholms resa med klassen, balen, cabarén och klassens dag hemma hos Dag. Finns så mycket man kommer sakna, men tur det blir till minnen.
 
Detta sommarlovet har jag iallafall fått ut något av, har inte bara suttit hemma. Först jobbade jag i tre veckor precis i början av lovet, firade midsommar uppe på landet med Axel, var med Axel typ varje dag, pappa kom hem i två veckor, var på restaurang med pappa, lillebror, Helene, farmor, Morgan och Axel, åkte till Grekland med släkten på mammas sida, kom hem några dagar, umgicks med Johanna, åkte ner till havet med massa mys, vi träffade Simon, åkte till Kina, hade det bra där nere, kom hem, träffade bästa Johanna och hade tacomys, tog en fika i stan med saknade Emma och pratade om allt mellan himmel jord. Nu det sista på lovet har jag bara träffat massa kompisar typ hela tiden, varit i stan och sista helgen var jag på landet med Martin och Jennie. Jag tycker allt har varit jättrebra, förutom när det tog slut mellan mig och Axel, men that's life I guess. Hade dock inte skadat med några veckor ledigt till! Hoppas ni också haft ett bra lov. 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar